Nuo 2024 m. gruodžio 10 d. AB „Regitra“ pradeda naudoti naują savitarnos sistemą, kurioje klientams bus suteiktos patogesnės galimybės valdyti vizitus, naudotis paslaugomis ir peržiūrėti savo informaciją. Naujoji aplinka bus diegiama etapais, o visas funkcijas planuojama perkelti iki kitų metų pabaigos.
Pirmasis atnaujinimas – išankstinė registracija vizitui
Klientai jau dabar gali naudotis pirmąja funkcija – internetu užsiregistruoti išankstiniam vizitui į padalinį per elektroninius valdžios vartus. Registruotis galima net dviem mėnesiams į priekį. Nauja tvarka turėtų sumažinti eiles ir užtikrinti sklandesnį aptarnavimą. Gyva eilė išliks tiems, kurie neturi išankstinės rezervacijos.
Patogesnis aptarnavimas fiziniams ir verslo klientams
Naujasis portalas automatizuos paslaugų teikimą – duomenys bus automatiškai išsaugojami ir klientams nereikės kartoti savo duomenų kiekvieną kartą registruojantis, be to, asmenų autentifikacija užtikrins skaidrumą.
Verslo klientams nebereikės pildyti ir siųsti prašymų el. paštu – procesas taps paprastesnis ir greitesnis. Bus siunčiami priminimai, o transporto priemonių registravimas supaprastės, nes VIN kodų suvedinėti nebereikės.
Paslaugų centralizavimas
Laikinai, kol visos funkcijos bus perkeltos, klientai bus nukreipiami į atskirus portalus pagal pasirinktą paslaugą (transporto priemonių registravimo sistemą eKetris, vairuotojų portalą, registracijos į vairavimo egzaminą portalą). Centralizavus sistemą, visa skaitmeninių paslaugų aplinka bus integruota į vieną platformą.
Šie pokyčiai atspindi „Regitros“ strateginį tikslą – užtikrinti skaidresnį, greitesnį ir patogesnį paslaugų teikimą.