2025/04/30
Keičiate pavardę? „Regitra“ padeda greičiau ir paprasčiau atnaujinti vairuotojo pažymėjimą

Pasikeitus pavardei ar vardui, nuo šiol nebereikės sukti galvos, ką dar reikia atnaujinti – „Regitra“ kartu su Migracijos departamentu pradėjo taikyti automatinę priminimų sistemą. Tai reiškia, kad užsisakęs naują asmens dokumentą per MIGRIS sistemą, gyventojas automatiškai gaus priminimą atnaujinti ir vairuotojo pažymėjimą bei transporto priemonės registracijos liudijimą.

Ši naujovė itin aktuali vasaros mėnesiais, kai sudaroma daugiausia santuokų ir vienas iš sutuoktinių dažnai pasikeičia pavardę. „Regitros“ duomenimis, nuo gegužės iki spalio vairuotojo pažymėjimą dėl pasikeitusių duomenų atnaujina beveik 4000 žmonių. Per metus šis skaičius siekia apie 33 tūkstančius.

„Vienas iš mūsų prioritetų – klientų patirties gerinimas. Dabar visa tai – vos kelių paspaudimų klausimas. Klientai gali dokumentus užsisakyti internetu, o jie bus pristatyti tiesiai į namus arba į pasirinktą siuntų terminalą“, – sako „Regitros“ vadovas Vaidas Dominauskas.

Migracijos departamento vadovė Evelina Gudzinskaitė džiaugiasi, kad institucijos gali veikti išvien dėl žmonių patogumo: „Informacinės sistemos turi padėti žmonėms gyventi paprasčiau. Automatiniai priminimai – puikus pavyzdys, kaip tai galima įgyvendinti praktiškai.“

Kaip tai veikia?

  1. Užsisakote naują asmens dokumentą per MIGRIS.
  2. Gaunate automatinį priminimą apie vairuotojo pažymėjimo ir liudijimo atnaujinimą.
  3. Prisijungiate prie „Regitros“ e. sistemos.
  4. Pateikiate prašymą ir pasirenkate, kaip norite gauti dokumentus (į namus arba siuntų terminalą).

Ši pažangi paslauga dar labiau priartina Lietuvą prie modernių, gyventojui patogių skaitmeninių paslaugų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *