„Regitros“ teikiamomis paslaugomis labiau patenkinti vairavimo egzaminus laikę, o ne transporto priemonių registravimą įmonėje tvarkę šalies gyventojai – tokius rezultatus parodė periodiškai kasmet atliekama įmonės klientų apklausa.
Tyrimas nustatė, kad 2016 m. bendras klientų pasitenkinimas valstybės įmonės „Regitra“ teikiamomis paslaugomis yra 89,7 proc. Tačiau bendras klientų pasitenkinimo rodiklis, kai klientai į įmonę kreipėsi dėl vairavimo egzaminų paslaugų, buvo 3 proc. punktais aukštesnis ir sudarė 92,7 proc. Registracijos paslaugomis bendrai patenkinti 86,8 proc. vairuotojų.
„Turint galvoje, kad egzamino reikia luktelėti ir išlaikymo iš pirmo karto procentas yra perpus mažesnis, sunkiau pelnyti klientų pasitenkinimą apsilankymu įmonėje“ ,– sako „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas. Pasak jo, įmonė kryptingai dirbo trumpindama laukimą eilėje, keldama egzaminuotojų bendravimo kultūrą, sudarydama sąlygas susipažinti su egzaminų reikalavimais prieš jo laikymą bei automatizuodama procesus.
Tyrimo duomenimis, bendrąjį pasitenkinimo indeksą viršija visų populiariausių kategorijų vairavimo praktikos egzaminus laikiusių klientų atsiliepimai: patenkinti 92,5 proc. klientų, laikiusių vairavimo motociklu egzaminą, 92,8 proc. – demonstravę automobilio vairavimo įgūdžius ir elgsenos nuostatas bei 92,3 proc. laikiusių egzaminą siekiant įgyti teisę vairuoti sunkvežimius. Tiesa, būsimi autobusų vairuotojai įmonėje gautomis paslaugomis buvo patenkinti mažiausiai – jų pasitenkinimo indeksas 88 proc.
Bendras klientų pasitenkinimo indeksas įvertintas pagal paslaugų kokybės (paslaugų patogumas, konsultacijų aiškumas, pan.), pasiekiamumo (srautų aptarnavimas, aptarnavimo laikas, informacijos prieinamumas, pan.) ir klientų aptarnavimo kokybės (laukimas eilėse, darbuotojų paslaugumas, bendravimo kultūra, problemų sprendimo efektyvumas, pan.) rodiklius.
Tyrimo metu buvo apklausti 1037 respondentai; 518 asmenų, pasinaudojusių transporto priemonių registracijos paslaugomis ir 519 asmenų, pasinaudojusių egzaminavimo paslaugomis.
Didžioji dalis respondentų laikė populiariausią automobilio (B kategorijos) vairavimo praktikos egzaminą. Paslaugomis labiausiai patenkinti respondentai vyrai, kurių amžius iki 25 metų. Kasmet „Regitroje“ priimama apie 200 tūkst. teorinių ir praktinių patikrinimo egzaminų.
Klientų pasitenkinimo indeksą pagal Vidaus reikalų ministerijos patvirtintą viešųjų paslaugų vartotojų patenkinimo indekso apskaičiavimo metodiką atliko UAB „Eurotela“.
Šaltinis: Regitra