• Sunkiausi KET testų klausimai

    by  • 2014/12/01 • Kelių eismo taisyklės, KET testas, Regitra • 19 Comments

    Ruošiantis „Regitros“ egzaminui, pasitaiko įvairiausių klausimų. Vieni jų – labai paprasti, kiti sunkiai suprantami net perskaičius susijusius KET punktus bei paaiškinimą. Nenuostabu, kad svetainės KETbilietai.lt darbuotojai gauna daugybę laiškų su prašymais paaiškinti sudėtingesnius KET testų klausimus. Todėl čia atrinkome sudėtingiausius iš jų bei juos pakomentavote.

    Radote dar sudėtingesnių KET klausimų? Parašykite juos šio straipsnio komentaruose!


    Kuris automobilis teisingai suka į dešinę?

    01-25866

    Atsakymas: juodas automobilis. Mėlynas pažeidžia taisykles, nes jis negali sukti į dešinę iš antros eismo juostos. Nebent kelio ženklai nurodytų kitaip.

     


    Kurie iš šių ženklų negalioja neįgaliam vairuotojui?

    02-7.3.15

    Atsakymas: Visi, išskyrus 2-ą. Šios išimtys nurodytos KET 183, 184-ame punktuose.

     


    Kelintas sankryžą pravažiuos mėlynas automobilis?

    03-vp-1.2.7

    Atsakymas: antras. Nors abu automobiliai yra pagrindiniame kelyje, žalias važiuoja pagal besikeičiančią pagrindinio kelio kryptį, o mėlynas važiuoja į šalutinį kelią, todėl pirmenybę čia turi žalias automobilis.

     


    Kuris automobilis sankryžą pravažiuos pirmasis?

    04-vp-1.1.8

    Atsakymas: mėlynas. Kadangi tai lygiareikšmė sankryža (nėra pirmumo ženklų), vadovautis joje reikia pagal dešinės pusės taisyklę. Mėlynas automobilis neturi kliūties iš dešinės, todėl važiuoja pirmasis. Kodėl į KETbilietai.lt testus dedami tokie klausimai, juk dauguma žiedinių sankryžų Lietuvoje turi pirmumo ženklus? Todėl, kad būtent tokie klausimai pateikiami „Regitroje“.

     


    Ar prieš pradėdamas važiuoti, autobuso vairuotojas privalo žodžiu pranešti keleiviams apie būtinybę užsisegti įrengtus saugos diržus?

    09-7.7.6

    Atsakymas: taip, jeigu autobuse įrengti saugos diržai, bet prieš kiekvieną sėdynę nėra informacinio ženklo „Užsisek saugos diržą“.

     


    Ar leidžiama palikti automobilį stovėti šioje situacijoje?

    10-5.5.16

    Atsakymas: draudžiama. Iliustracijoje pažymėtas 5 metrų atstumas nuo važiuojamųjų dalių sankirtos, o ne nuo sankryžos, kuriai priklauso ir geltonai pažymėtas šaligatvis. Todėl mėlynas automobilis stovi per arti sankryžos (arčiau kaip 5 metrų atstumu nuo jos) ir taip pažeidžia taisykles.

     


    Kuris automobilis pravažiuos sankryžą pirmas? 

    11-vp-2.1.4

    Atsakymas: mėlynas. Iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad žalias, nes mėlynas, sukdamas į kairę, turi duoti kelią priešinga kryptimi važiuojančioms transporto priemonėms. Tačiau žaliam automobiliui dega raudonos šviesos šviesoforo signalas, o papildomos rodyklės, leidžiančios važiuoti, šviesofore neįrengta. Todėl čia pirmenybę turi mėlynas automobilis.

     


    Ar leidžiama geltonam automobiliui pravažiuoti sankryžą pirmam? 

    12-vp-1.1.14

    Atsakymas: leidžiama, jei jis pirmas pajudės arba jei jį praleis raudono automobilio vairuotojas. Iš tiesų tai galioja kiekvienam šioje sankryžoje stovinčio automobilio vairuotojui. Juk tai yra lygiareikšmė sankryža, kurioje negalima važiuoti, jei yra kliūtis iš dešinės, o ją turi visi keturi automobiliai. Todėl kažkas turi pirmas praleisti kažkurį automobilį arba pats pradėti važiuoti.

     


    Ar leidžiama mikroautobuso vairuotojui sustoti ir stovėti arčiau kaip 15 metrų nuo maršrutinio transporto sustojimo vietos (stotelės ženklo)?

    26618

    Atsakymas: leidžiama, jei jis nekliudys maršrutinio transporto eismo. Būtent taip parašyta ir 150.9 KET taisyklių punkte: sustoti ir stovėti draudžiama maršrutinio transporto sustojimo aikštelėse ir arčiau kaip 15 m atstumu nuo jų (kai aikštelės nėra – arčiau kaip 15 m atstumu nuo stotelės ženklo), jeigu tai kliudytų maršrutinio transporto eismui.

     


    Kuriems automobiliams leidžiama pasukti rodyklių nurodytomis kryptimis?

    i.6.31

     


    Atsakymas: abiems pasukti draudžiama. Dėl B automobilio viskas aišku, bet kodėl neleidžiama pasukti A automobiliui? Todėl, kad kelio ženklas “Apribojimų pabaiga” negalioja ženklui „Leidžiama važiuoti tik tiesiai“. Tai reikia tiesiog įsiminti.

     


    Kuris automobilis stovi pažeisdamas taisykles?

    i.13.18

    Atsakymas: abu. Šioje situacijoje 5 metrų atstumas pažymėtas nuo važiuojamųjų dalių sankirtos, o ne nuo sankryžos, kuriai priklauso kelkraščiai, šaligatviai, pėsčiųjų, dviračių takai ir pan. Todėl taisykles pažeidžia abiejų automobilių vairuotojai, nes stovi arčiau kaip 5 m atstumu nuo sankryžos.

     


    Ar 1-o automobilio vairuotojas privalo duoti kelią lenkiančiam automobiliui?

    i.14.11

    Atsakymas: privalo. Nors 2- o automobilio vairuotojas, lenkdamas sankryžoje pažeidžia KET taisykles (sankryžose lenkti draudžiama), tačiau 1-o automobilio vairuotojas vistiek privalo duoti kelią transporto priemonėms, artėjančioms prie sankryžos pagrindiniu keliu. Be to, pagal KET taisykles, jeigu atsirado kliūtis ar iškilo grėsmė eismo saugumui, vairuotojas (jeigu jis gali tai pastebėti) privalo sulėtinti greitį, net visiškai sustabdyti transporto priemonę arba apvažiuoti kliūtį nesukeldamas pavojaus kitiems eismo dalyviams).

    About

    19 Responses to Sunkiausi KET testų klausimai

    1. Romualdas
      2015/09/26 at 09:32

      Laba diena. Bukite malonus ir pakomentuokite situacija labai panasia i 7 pav. pavaizduota situacija, tik, kad jei zaliam automobiliui butu sviesofore irengta papildoma rodyklė, leidzianti sukti i desine (ne uzsideganti sekcija papildoma, o zalia rodykle papildomoje sekcijoje prie raudono sviesoforo . Pvz.: signalohttp://www.fotobankas.lt/photos/1885/81/188581.watermark.jpg).
      Is anksto dekoju.
      Pagarbiai.

      Labai lauksiu isaiskinimo.

      • Dainius
        2017/01/16 at 09:13

        Sveiki, vistiek turės pirmenybę mėlynas automobilis.

        • Dainius
          2017/01/16 at 13:58

          papildau:
          Važiavimo pirmumą turi mėlyno automobilio vairuotojas, nes jis važiuoja pagal leidžiamą šviesoforo papildomos sekcijos signalą. O žalio automobilio vairuotojas turi praleisti mėlyną automobilį, nes važiuoja pagal papildomą lentelę su žalia rodykle ir neturi pirmumo.

          • Aurimas
            2019/04/15 at 17:48

            Nelabai supratau kodel nes pav nera jokios papildoms sekcijos reiskia zaliam dega zalias sviesoforas, kitaip jis is viso negali vaziuoti.

    2. dima
      2015/10/01 at 12:56

      labai geri isaiskinimai,kadangi mano supratimu cia su tais regitros biletais ir zodziu i paveiksliuku zaidimai,negali padariti kad butu viskas aisku pinugus is zmoniu tik traukja,aferistai,dviprasmei klausimai.toke ir atsakimai sprendziu biletus 92~97,proc a nueni i regitra 77,zodziu zaidimas,pakomentokite kaip gereu pasirosti vairoju masina nuo 94m ne karto neturejau eismo ivekiu,bet regitros klausima pasijautau kad laikau lektuvo teises,)))

      • egis
        2015/10/22 at 23:56

        Todel lietuvoje ir daugiausia avariju.Nes ten tokia politika.Ne tai kad ismokyti taisykles o kad tave kuo daugiau kartu isdurti,kad vis moketum euriukus uz perlaikyma.Yra ko pasimokyti is anglu.

    3. Dovile
      2015/11/06 at 09:00

      Kaip pasidalinti sunkesniu klausimu?, nera galimybes ideti paveiksliuko.

    4. Irma
      2015/11/08 at 12:18

      Laba diena,norejau paklausti. Ar as privalau visiskai sustoti prie raudono sviesoforo su papildoma zalia lentele kai suku i desine,jeigu pesciuju nera kitu atvaziuojanciu masinu taip pat nera? Ar galiu tiesiog labai letai pasukti i desine visiskai nesustojus?

      • Dainius
        2017/01/16 at 09:15

        Privalote visiškai sustoti.

    5. Donatas
      2015/11/08 at 13:05

      Laba diena, Irma.

      Privalote sustoti. Štai kas apie tai rašoma KET:

      76. Jeigu sankryžoje ties raudonu šviesoforo signalu pritvirtinta lentelė su žalia rodykle, nukreipta į dešinę, vairuotojams leidžiama sukti į dešinę ir degant draudžiamam šviesoforo signalui, tačiau prieš įvažiuodami į sankryžą jie privalo sustoti prieš kelio ženklą „Stop“ linija“ ir (ar) „Stop“ liniją, jeigu jų nėra, – prieš pėsčiųjų perėją, šviesoforą ir vėl pradėti važiuoti tik įsitikinus, kad tai yra saugu ir nebus trukdoma kitoms transporto priemonėms ir pėstiesiems, kurių judėjimo kryptį jie kerta.

    6. lina
      2016/04/29 at 06:38

      man vienas juokingesniu klausimu pasitaike, deja, ir „susimoviau“ ties tuo 😀
      Regitroj klausimas skambejo maždaug taip:
      kur galii kilti rūkas?
      upėje
      ežere
      kūdroje
      pelkėje…

      as nepažymėjau pelkės (nu tikrai neišmasčiau šito) ir buvo klaida. Tai regitra labai smagių klausimėių prisigalvoja..kada Jums teko paskutinį kartą važiuoti palei rūke skendinčią pelkę?

      • Neringa
        2016/07/14 at 13:10

        O jūs nepainiojate balos su pelke?

      • Neringa
        2016/07/14 at 13:14

        Kuris automobilis stovi pažeisdamas taisykles?
        https://blog.ketbilietai.lt/wp-content/uploads/2014/12/i.13.18-300×225.gif
        Kodėl raudonas stovi blogai? Juk kelyje su daugiau nei viena eismo juosta atstumas už perėjos gali būti mažesnis.

        • Dainius
          2017/01/16 at 11:24

          Šioje situacijoje 5 metrų atstumas pažymėtas nuo važiuojamųjų dalių sankirtos, o ne nuo sankryžos, kuriai priklauso kelkraščiai, šaligatviai, pėsčiųjų, dviračių takai ir pan. Todėl taisykles pažeidžia abiejų automobilių vairuotojai, nes stovi arčiau kaip 5 m atstumu nuo sankryžos. Kelių sankirta – plotas, kurį riboja linijos, įsivaizduojamos pratęsus išorinius susikertančių važiuojamųjų kelio dalių kraštus. Sankryža – kelių kirtimosi, jungimosi arba atsišakojimo viename lygyje vieta, įskaitant atvirus plotus, kuriuos sudaro minėti kelių susikirtimai, susijungimai arba atsišakojimai.

      • Algirdas
        2016/11/24 at 18:23

        As ant sito irgi uzkliuvau irgi nepazymejau pekles, 😀

      • Dainius
        2017/01/16 at 11:35

        Ežerai, pelkės, upių slėniai, šaltiniai yra vienas iš pagrindinių vietinių (spinduliuotinių) rūko susiformavimo veiksnių.

    7. Alina
      2016/05/05 at 11:04

      Jei čia sunkūs klausymai, tai apie ką tada iš vis galima šnekėti. Kad tokie klausymai būtų tai puiku būtų.

    8. Jūratė
      2017/07/15 at 14:48

      Man tai regitros egzaminai Lietuvoje, kaip juokimąsis iš pradedančių būsimų vairuotojo. Kam reikia vat tokių klausimų ar jie prideda saugumo, patikrina žinias? Pvz pasirinkti galima tik vieną variantą. Dėl kokių priežasčių slis automobilis. Atsakymai 1 nudilusios padangos, 2 vairuotojo kaltė, 3.sukelta avarinė situacija kito automobilio. Aš pasirinkau nudilusios padangos. Mano nuomonė vairuotojo kaltė, gali būti neįsijungimas šviesų ar slis automobilis? Tai čia kaip suprantu reikėjo suprast, kad dėl vairuotojo kaltės nepakeistos nudilusios padangos.
      Dar tų klausimų buvo, jų visų nerašysiu, bet man tiesiog tikslingai padaryt klaidą egzamine ir tiek. Tai bet kokiu atveju, egzamine būtų svarbus būsimo vairuotojo žinios ir pan, tai tiesiog išlaikytų. O dabar kelia pyktį, nusivylimą.
      Ir manau, kad netikslingai klaidina, tai visiškai nesusiję su būsimo vairuotojo atsakingumu, pareigingumu, taisyklių laikymąsį. Pasidalinus informacija apie mūsų egzaminus, tai nieko panašaus kitose šalyse. Avaringumą tai manau, klaidinimas, regitros suteikiama atmosfera, nieko bendro neturi.
      Norėtųsi, kad pagrįstų ne klausimų, o atsakymų parinkimą ir kaip tai susiję su vairaivimu, aš įžvelgiu tik egzamino klaidinimą, daugiau nieko.

    Komentuoti: Dainius Atšaukti atsakymą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *