• „Regitros“ metų pasiekimai: nuo egzaminų realiame eisme iki pingančių registracijos paslaugų

    by  • 2018/02/21 • Regitra • 0 Comments

    2017-ieji „Regitrai“ buvo pokyčių metai. Pirmiausia atsisakyta vairavimo egzaminų aikštelių ir nuo šiol lengvųjų automobilių vairuotojų įgūdžiai tikrinami tik realiame eisme.  Be to,  buvo įvertintos teikiamos paslaugos ir atsisakyta perteklinių procedūrų, o tai leido sumažinti finansinę ir administracinę naštą klientams.

    117 tūkst. teorijos ir 136 tūkst. praktikos egzaminų – tiek jų pernai įvyko „Regitroje“. Pagaminta apie 224 tūkst. vairuotojo pažymėjimų. Taip pat pirmą kartą įregistruota ir per 229 tūkst. transporto priemonių. Praėjusiais metais „Regitra“ įgyvendino svarbių pokyčių tam, kad visos šios paslaugos taptų patogesnės ir prieinamesnės.

    „Išties džiaugiuosi, kad kasmet vis labiau artėjame prie svarbiausio tikslo – kokybiškų ir patogių paslaugų mūsų klientams. Visa tai pavyko pasiekti mūsų kolektyvo dėka, prie kurio prisijungia vis daugiau naujų ir iniciatyvių žmonių“, – sako VĮ „Regitra“ generalinis direktorius Dalius Prevelis.

    D_ Prevelis

    Šiuolaikiškesnis ir objektyvesnis vairuotojų egzaminavimas

    Bene vienas didžiausių praėjusių metų pasiekimų – „Regitra“ atsisakė egzaminavimo aikštelių ir būsimų lengvųjų automobilių vairuotojų įgūdžius tikrina tik realaus eismo sąlygomis. Šis sprendimas priimtas atsižvelgiant į tai, kad būsimi vairuotojai turi gebėti statyti automobilį ten, kur jie važiuos kasdien. Be to, geresnis pasirengimas lemia tai, jog įgijus vairuotojo pažymėjimą, jie jaučiasi saugiau ir užtikrinčiau. Dar vienas pakeitimas, susijęs su  praktikos egzamino tvarka – sudaryta galimybė C, CE bei A1, A2 kategorijų siekiantiems vairuotojams jį laikyti savo transporto priemone.

    Įgyvendinti praktinio egzamino vertinimo sistemos pakeitimai. Nuo pernai vasaros egzamino protokolai pradėti pildyti ne raštu, bet elektroniniu būdu planšetėse. Tai ne tik dar vienas žingsnis didesnio egzaminavimo skaidrumo ir modernumo link, bet taip pat ir patogumo klausimas – egzamino rezultatai iš karto perduodami informacinėms sistemoms nuotoliniu būdu.

    Praėjusiais metais taip pat imtasi papildomų priemonių, užkertančių kelią sukčiavimo galimybėms teorijos egzamino metu. Nauja egzamino instrukcija aiškiai apibrėžė, kaip turi vykti egzaminas ir ko negalima daryti jo metu, kokios yra egzaminuojamųjų teisės bei pareigos. Nuo rugsėjo įsigaliojus šiai tvarkai, visoje Lietuvoje pagauta apie 10 bandžiusių sukčiauti asmenų.

    Įgyvendinti pokyčiai leis sumažinti finansinę ir administracinę naštą klientams

    Naujovės palietė ir kitą itin svarbią „Regitros“ veiklos sritį – transporto priemonių registraciją. 2017 m. ne tik paprastėjo elektroninės paslaugos, bet ir naujai įgyvendinti sprendimai leis sumažinti finansinę bei administracinę naštą klientams. Pirmiausia sėkmingai įvykdytas valstybinio numerio ženklų konkursas užtikrino, jog numerio ženklo plokštelių įsigijimo kaina mažėtų. Atsižvelgus į tai, planuojama mažinti jų išdavimo kainas ir taip atpiginti transporto priemonių registracijos paslaugas.

    Įvertinus klientų poreikius, sudaryta galimybė pametusiems numerio ženklo plokštelę gauti jos dublikatą. Tai reiškia, jog nebereikia kartoti registracijos procedūros, o tai leidžia sutaupyti. Nebereikės kartoti ir automobilio identifikavimo procedūros, jei jis jau buvo registruotas Lietuvoje.

    Keliami nauji reikalavimai ir patiems numerio ženklams. Pavyzdžiui, prieš išduodant vardinį numerį, jis bus įvertinamas pagal specialią metodiką, taip siekiant išvengti nepadorių, žeidžiančių žodžių, keiksmažodžių bei kita. Svarbu paminėti, jog nuo šiol net ir išduotas vardinis numeris gali būti atšauktas, jei jis sukels neigiamą visuomenės ar kitų valstybės institucijų reakciją.

    Šiemet laukia restruktūrizacija ir spartesnis paslaugų perkėlimas į elektroninę erdvę

    2018 m. gegužės mėn. planuojama „Regitros“ filialų reorganizacija, kurios metu bus stambinami įmonės padaliniai visoje Lietuvoje. Pastebėtina, kad visų šiuo metu direktoriaus pareigas einančių darbuotojų kvalifikacija ir gebėjimai bus vertinami iš naujo.  Ne tik ši restruktūrizacija, tačiau ir visa įmonės personalo politika yra formuojama remiantis vienu moderniausių kompetencijų modeliu.

    Jau kito mėnesio pradžioje „Regitroje“ startuos valstybinio numerio ženklų ir registracijos liudijimų pristatymo į namus paslauga. Tai reiškia, jog valstybės įmonė rūpinasi šiuolaikiško žmogaus poreikiais ir sparčiai plečia elektroninių paslaugų spektrą. Taip pat vykdomos derybos su kitomis institucijomis dėl keitimosi informacija, tai stipriai prisidėtų prie dar spartesnio elektroninių paslaugų vystymo.

    Šaltinis: Regitra.lt

    About

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *